Sebuah Perkongsian

Hasil Karya Abu Muhammad Ahmad Humaizi Bin Din Mustafaha

  • Selamat Datang ke Blog Saya. Semoga Sebuah Perkongsian ini memberi manfaat kepada kalian semua. Semoga berguna di dunia dan di akhirat

    Terima Kasih Kerana Mengunjungi Blog Ini

Sebuah Perkongsian

Posted by Ahmad Humaizi Bin Din Mustafaha On 11:24 PG 0 komen

Assalamualaikum.
Alhamdulillah, tergerak juga tangan dan jari jemari ini untuk memulakan satu langkah dalam dunia blogging ini. Walaupun sebelum ini pernah juga saya buat satu blog, tapi tak bertahan lama. Insya-Allah, moga-moga tahun 2008 ini memberi semangat baru untuk memulakan langkah pertama dalam dunia dakwah ini.

Alhamdulillah, syukur kepada Allah sebab menemukan saya dengan sahabat2 yang berlumba-lumba menulis blog, terdetik dihati saya tentang betapa besarnya nikmat yang Allah berikan kepada mereka untuk berdakwah. Mereka memberikan pendapat mereka, membawa nas-nas al-Quran dan sunnah, membawa fakta yang ilmiah. Sesungguhnya semua ini akan membentuk satu masyarakat yang berbudaya ilmu, dan sudah tiba masanya kita mengucapkan selamat tinggal kepada budaya bertaqlid buta.

"Sebuah Perkongsian". Itulah tajuk yang saya pilih untuk blog ini. Apalah guna jika ilmu yang kita perolehi dan pendapat yang ada tidak dikongsikan bersama. Moga2 ianya akan membentuk satu budaya fikir dikalangan kita yang membacanya.

Wallahua'lam

Categories:

0 Response for the "Sebuah Perkongsian"